تبلیغ تشیع با طعم لندنی و آمریکایی
نگاهی به شبکههای سلام، فدک و اهلبیت؛ روایتهای جعلی از تشیع زیر سایه انگلیس و آمریکا
آیت الله محقق کابلی نیز طی اطلاعیهای اعلام کرد: «از پیروان و شیعیان راستین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جداً تقاضا میشود که از هرگونه کمک مادی و معنوی به شبکه یاد شده خودداری کنند. از نظر اینجانب پرداخت وجوهات شرعیه با هر عنوانی به این شبکه و سایر مراکز و شبکهها و برنامههایی که تحت هر عنوانی در راستای ایجاد تفرقه میان امت اسلامی فعالیت میکنند نه تنها مجزی نیست بلکه تعاون بر اثم و عدوان است.»
به گزارش تریبون مستضعفین، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار دستاندرکاران حج فرمودند: «بزرگان تشیع اعم از امام(ره) و دیگران همواره بر حفظ اتحاد امت اسلامی تأکید کرده اند، بنابراین آن تشیعی که با هدف دامن زدن به اختلافات، از رسانه هایی که در لندن و امریکا هستند، تبلیغ می شود، در مسیر شیعه واقعی نیست.»
اما منظور رهبر انقلاب کدام رسانهها بوده است؟ در سالهای اخیر رسانههای مختلفی به نام تشیع با هدف ایجاد اختلاف میان مسلمانان ایجاد شده اند که به اختصار به سه شبکه فارسی زبان آن اشاره میشود:
شبکه اهلبیت؛
ادبیات لمپن به نام شیعیگری!
این شبکه با مدیریت فردی افغانی به نام «حسن اللهیاری» در قم تاسیس شد و عوامل آن با انتخاب این نام مقدس، سعی داشتند در فضای فرهنگی قم، موقعیتی برای خود کسب کنند. اهل بیت، در دوره فعالیت خود در راستای برجسته ساختن اختلافات مذاهب اسلامی و همسو با سیاستهای انجمن حجتیه مطالبی را تهیه میکرد. تاکید بر سوگواری ایام فاطمیه به نام «محسنیه» و برگزاری جشنی موسوم به «عیدالزهرا» و به مناسبت مرگ عمر بن خطاب مهمترین اقدامات این شبکه بود.